Videochat ja? neen?

Beste allemaal,

ik heb nog een nieuwe challenge ...
Proberen we vandaag of morgen eens een videochat met de klas?
Neen geen aprilgrap!
Laten jullie een berichtje of jullie deze avond of morgenavond om 17u voor een computer/tablet/telefoon kunnen zitten?
We zouden gebruik maken van JITSI MEET. Er bestaat een app voor telefoon en tablet, op computer moet je niets downloaden. Probeer indien mogelijk "Google chrome" te openen op je computer.
Ik geef jullie de link door als ik weet dat jullie aanwezig zullen zijn!
De mails komen toe bij jullie ouders. Laat iets achter bij opmerkingen!!!

Oké
1 april
Laat me weten wat jullie uitgestoken hebben!!!!
Ik kijk uit naar jullie berichten!!

Groeten Juf Joke

Reacties

  1. Dat vindt Sverre een superleuk idee!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik zou dat heel leuk vinden
    groetjes Emiel

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dag juf Joke,
    lijkt me erg leuk om te videochatten met de klas
    groetjes Fien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hey juf Joke,
    Vandaag gaat zeker en morgen ook.
    Eigenlijk kan ik alle dagen want ik heb toch alle tijd
    Groetjes Fien

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo juf Joke,

    Ja, Ik wil wel een nieuwe videochat!

    Groetjes

    Ayman

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog