Wat gaan we doen vandaag?

Wat gaan we doen vandaag?
Elke ochtend krijg ik de vraag van Warre :-).
Wel eerst wat voor school werken, daarna een beetje buitenspelen en dan ...., dan zien we wel.
Af en toe koken, opruimen en wat poetsen hoort er ook bij.
Hoe ziet jullie dag er eigenlijk uit? (vraagt de juf zich af, terwijl ze nog in haar pyjama zit ;-))
Post hier onder in de opmerkingen een berichtje!
Laat me weten wat jullie nu allemaal doen!
Ik ben heel benieuwd om iets van jullie te horen!!!
Laat me ook weten of jullie een nieuwe challenge willen? Of liever niet?

Groeten Juf Joke in pyjama!

Reacties

  1. Hey juf Joke (in pyjama),

    Alles goed met jou? Ik hoop al beter?
    Ik heb vandaag al verder gewerkt in mijn bundel (wiskunde), en ga sewwes verder online typeles volgen, dat gaat al goed! Daarna even ontspannen in de tuin.
    Ik zou een nieuwe challenge wel tof vinden!

    Groetjes,
    Emiel x

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ok!! Bedankt Emiel! Je mag /kan ook op kweetet en scoodle play oefenen! Bedankt voor je berichtje!!!

      Verwijderen
  2. Dag juf Joke,

    's morgens slaap ik lekker lang uit en ontbijt ik, en dan werk ik tot de middag voor school. Vandaag aan mijn boekbespreking en aan de zedenleertaak. In de namiddag speel ik voetbal in de tuin en ga ik skaten op straat.
    En de hele dag door heb ik aan mijn tand geprutst. Die is er nu net uit. :-)

    Ik zou ook wel een nieuwe challenge leuk vinden.

    Groetjes,

    Sverre

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hey Sverre, leuk om van jou te horen!!
      Ik heb er al een nieuwe challenge op geplaatst! Laat die foto’s maar komen!!
      Groeten Juf Joke

      Verwijderen
  3. ik en mijn buurmeisje hebben een soort van klasje gemaakt.
    En ik zou daar graag een paar foto's van sturen.
    Maar ik weet niet hoe dat dat moet.
    Dus zou jij dat kunnen uitleggen?

    GROETJES FIEN
    ;) ;) ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. dag juf Joke,

    ik heb net op kweetet al de oefeningen gemaakt.
    Dus zou je er alsjeblieft nieuwe op willen zetten?
    Want op scoodle play geraak ik niet meer ze zeggen dat mijn wachtwoord fout is

    Groetjes Fien
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik stuur je mama nog eens de gegevens van scoodle play! Mail is joke.nysen@deschool.be

      Verwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog