Scholen blijven gesloten ...

Zoals jullie op het nieuws gehoord hebben, blijven de scholen voorlopig gesloten.
Daarom stuurde de directrice juf Petra een brief naar jullie ouders via Gimme.
Hieronder nog eens de brieven.

Ik vind dit heel erg jammer, maar als het nodig is voor de gezondheid van iedereen, dan moet het.
We proberen contact te houden!!!

Ouders kunnen de bundels op vrijdag komen ophalen.
Zie brieven!


Beste ouders
Zoals jullie in de pers al vernomen hebben worden de maatregelen verlengd.
Niet alle leerlingen hebben thuis een computer of laptop met wifi. De meesten hebben wel
een smartphone met een databundel. Daarom kiezen wij voor laagdrempelige digitale
opdrachten en voor kant-en-klare werkbundels. De leerkrachten zullen ook het paasrapport
bij de bundel steken. Mogen wij vragen om de herhalingsbundels, die jullie gekregen hebben
bij aanvang van de maatregelen, mee te brengen? Zo kunnen de leerkrachten deze al eens
bekijken.
Al deze documenten kunnen afgehaald worden op vrijdag 17 april, waarbij we de regels van
social distancing en hygiëne strikt opvolgen.
Leerlingen maken hun taken op papier. De digitale opdrachten worden via Gimme
gegeven.(= zijn extraatjes die niet noodzakelijk gemaakt moeten worden)
Hebben leerlingen moeite met een bepaald deel van de leerstof? Dan geeft de leraar extra
uitleg in een chatmoment -> De leerkrachten sturen jullie hiervoor een link met de datum en
het uur.
Wij bezorgen jullie een weekplanning, met duidelijke instructies wat de leerlingen per dag
moeten maken. In de agenda van uw kind kan u noteren hoe het gelopen is.
Onze school voorziet maatwerk voor leerlingen in een kwetsbare thuissituatie. De
klasleraren zullen deze ouders opbellen en vragen wat voor hen haalbaar is.

De directie/ Zorgcoördinator blijven de vaste contactpersonen bij wie u telefonisch of via
mail terecht kan:

• 0476 828492
• Petra.vandenberge@huis11.be
• sofie.dereu91@gmail.com (Zorgcoördinator)

Met vriendelijke groeten,

Petra Van den Berge.
Sofie De Reu
Directie & zorgcoördinator


Organisatie afhalen takenpakketjes voor de periode van 20 april tot en met 1
mei.

Omwille van de gezondheidsmaatregelen zorgen we voor een spreiding van de
afhaalmomenten! Bij voorkeur komt er dan ook maar één persoon van het gezin naar
school.

Datum: vrijdag 17 april.
Plaats: Speelplaats lagere school (bij regen turnzaal)
Graag volgend schema’s respecteren:

De bundels van jongste leerlingen worden bij de bundels van de oudste leerlingen gevoegd.
Het 2de rapport zal eveneens voor ieder kind klaar liggen.

6de leerjaar: 9u. tot 09u.45
5de leerjaar: 9u.45 tot 10u.30
4de leerjaar: 10u.30 tot 11u.15
3de leerjaar: 11u.15 tot 12u.00
2de leerjaar: 12u.00 tot 12u45
1ste leerjaar: 12u.45 tot 13u30
3de kleuterklas: 13u.30 tot 14u15
2de kleuterklas: 14u15 tot 15u
1ste kleuterklas: 15u. tot 15u45
Peuterklas: 15u45 tot 16u30

Het is de bedoeling dat op deze tijdstippen de afgewerkte bundels voor de periode van 16
maart tot 3 april ingeleverd worden.

Met vriendelijke groeten

Het schoolteam.

Reacties

  1. bedankt om de brief op de blog te zetten want zo kan ik de brief ook eens lezen.

    groetjes Emiel.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Bedankt om de brief is een keer op de blog te zetten

    Groetjes

    Ayman

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog